Monday, April 15, 2013

Gentuta pentru fetite


Gentuţa din ţesatură de in decorată cu flori din fetru.
Avem nevoie de:
  1. ţesătură de in 
  2. ţesătură adezivă 
  3. fetru colorat şi năsturei

Partea I.

Croim 3 părţi principale ale gentuţei. Doua părţi identice şi baza.

Noi am lipit adeziv pentru a face ţesătura mai rezistentă şi a da forma de coşulet, se poate evita.
Gentuţa şi-a arătat forma dupa ce am unit toate părtile, tortiţele le-am făcut din cordon de in. Cusăturile trebuie călcate cu fierul atent pentru a obţine forma potrivită.

 

Partea II 

Din carton am făcut câteva flori şablon, cu ajutorul lor am desenat şi decupat elementele noastre de decor.





Decorarea gentuţei a făcut-o Paulina, fetiţa mea, îi  place procesul :)




4 comments:

  1. Anonymous11:58

    foarte frumooos !!!!! fetelor sunteti Bravooo!!! succese mari pe viitor la creatiile voastre:)

    ReplyDelete
  2. Gherodi17:54

    Bravo Paulina!!!!!!

    ReplyDelete
  3. InGa19:20

    Bravo fetelor!!!! Deja suntem nerabdatori sa vedem ce mai urmeaza.... :)

    ReplyDelete