Sunday, April 14, 2013

Felicitare 3D: "Ograda bunicilor"


Avem nevoie de:
  1. o foaie cartonata simpla :
  2. o foaie cartonata colorata pentru coperta;
  3. diferite elemente care o să le aranjam în "ogrăjoara bunicilor". Majoritatea sânt decupate din cărţuliile distruse de puiuţul meu, reviste, cutii de bomboane şi biscuiţi, broşuri, "creaţiile"  noastre din foi colorate ş.a.
  4. rechizite pentru lucru: foarfece, riglă, clei, creioane, acuarelă.
     Foaia cartonata simpla o îndoim şi trasăm cu rigla liniile necesare pentru a obţine "treptele" din interiorul felicitării.   

    

        


Treapta mare se va transforma într-o căsuţă minunată, pe celelalte o sa plasăm animăluţe :). Căsuţa am desenat-o cu ajutorul unei traforete (şablon de trasare) în acuarelă, e simplu pentru copilaşi, participa la ocupaţie desenând şi obţinând ceva foarte drăguţ şi original. Acoperişul l-am făcut din foaie colorata cartonata, forma, culoarea şi alte elemente mici dar importante le-a ales fetiţa mea.
Acum încercam cu scumpetele noastre să ne gîndim, ce au bunicii în ograda?  :) .
Iarba şi copacii i-am făcut din foaie colorată.
Fiecare are locul lui în ogrăjoara :), e cel mai vesel şi interesant moment. Doi puişori în faţa casei, care ceva discută, un alt puişor a fugit de frăţiorii săi, un bobocel şi o pisicuţa prieteni buni, doi fluturaşi, unul sa aşezat pe casa iar altul zboară, iepuraşul din grădină şi la insistenţa fiicei mele a aparut şi bufniţa în miezul zilei :). Iarba şi floricelele din ograda le-am desenat cu acuarelă, grădina cu flori am desenat-o punctând cu pensula în diferite culori.






Coperta e simplă. A doua foaie colorata o lipim pe partea opusă a felicitării, pe ea improvizăm orice, noi am
trasat o căsuţă de pe şablon.

Creşteţi mari şi ingenioşi :) ;)

Au lucrat : Paulina Danu şi mama ei :)

1 comment:

  1. InGa19:11

    Originale si inventive ca intotdeauna, Paulina si mamica ei!!!!!

    ReplyDelete